Polecane Sklepy

HEMP.pl - growboxy, lampy, nawozy do uprawy roślin

nasiona marihuany

 
 
 
 
Informacje i artykuły dotyczące tematyki powiązanej z Konopiami, uprawą ...

TEMAT: o motywacji człowieka do pracy

o motywacji człowieka do pracy 10 lata 2 miesiąc temu #1

przeglądając tzm polska znalazłem taki filmik, właściwie to nie film bo się trudno ogląda, a tekst - przesłanie jest ciekawe wrzucam wszystko tutaj, może się komuś przyda może wyślecie szefowi maila po cichu i kto wie może coś się zmieni ;)\



Nasza motywacja jest niewiarygodnie interesującym zagadnieniem, to znaczy... Pracuję nad tym od kilku lat i wciąż temat ten jest niesamowicie angażujący i interesujący więc chciałem wam go przybliżyć. Nauka jest naprawdę zaskakująca. Nauka jest odrobinę dziwaczna. Dobrze? Nie jesteśmy aż tak bezgranicznie podatni na manipulację i przewidywalni jak mogłoby się wydawać. Istnieje cała masa niewiarygodnie interesujących badań. Opowiem o dwóch, które opowiadają się za teorią, że jeśli nagradzasz wykonanie jakiegoś zadania to zostanie ono lepiej wykonane. Jeśli zaś karzesz to zostanie wykonane gorzej. Przejdźmy więc z Londynu do głównych ulic Cambridge w [stanie] Massachusetts, północno-wschodniej części Stanów Zjednoczonych i porozmawiajmy o badaniu przeprowadzonym w MIT [Massachusetts Institute of Technology]. Oto co zrobiono: wzięto całą grupę studentów i przydzielono im zestawy zadań do wykonania. Rzeczy takie jak zapamiętywanie szeregów liczb, rozwiązywanie słownych bądź przestrzennych łamigłówek, a nawet fizycznych zadań jak rzucanie piłką do kosza. Dobrze, więc przydzielono im te zadania i powiedziano, by zachęcić do osiągnięcia lepszych rezultatów, że dostaną nagrody w 3 stopniowej skali, dobrze? Więc jeśli słabo się spiszesz, dostaniesz małe wynagrodzenie. Jeśli pójdzie ci średnio otrzymasz średnią stawkę. A jeśli uzyskasz świetny wynik i będziesz w czołówce najlepszych dostaniesz dużą nagrodę pieniężną. Dobrze, chyba skądś już to znamy. Zasadniczo jest to t