Polecane Sklepy

HEMP.pl - growboxy, lampy, nawozy do uprawy roślin

nasiona marihuany

 
 
 
 
Wywiady dotyczące tematyki Konopi Indyjskich …

TEMAT: Walka ciemnogrodem.

Walka ciemnogrodem. 10 lata 2 tygodni temu #1

  • Bongjour
  • Bongjour Avatar
  • Offline
  • Super Moderator
  • ERROR: 4.20
  • Posty: 4475
  • Zebranych lumenów: 6340
  •  

  •  

Walka ciemnogrodem.

Wywiad z Metrowym.



Długo czekaliśmy na tę chwilę. Udało się nam namierzyć go po koncercie w Białymstoku. Oto wywiad z Bartoszem „Metrowym” Medyńskim, genialnym raperem i aktywistą Wolnych Konopi.



Soft Secrets: Proszę przedstaw się naszym Czytelnikom.



Metrowy: Rocznik ’85. Metriczek aka Pistolerro. Z wykształcenia jestem technikiem elektrykiem. Ta szkoła nauczyła mnie jednego: NIE DOTYKAĆ PRĄDU! Potem ukończyłem studium aktorsko-wokalne. Jestem właścicielem Wydawnictwa Protest Song oraz koordynatorem muzycznym w Stowarzyszeniu Wolne Konopie. Należę także do Stowarzyszenia Zielone Światło z Rybnika. Jestem członkiem zespołów: Fankatak, KOSMOS, 3ODA Kru. Miałem także okazję współpracować z wieloma muzykami i artystami polskiej sceny muzycznej. Możecie mnie usłyszeć gościnnie na produkcjach Zielonych Płuc Polski, Sari Ska Band, Drive-by, Żusto, DonGuralesko, Bas Tajpan, Bob One, DJ Feel’x, Junior Stress, Chonabibe i innych. Nie ukrywam – bardzo cenię sobie takie zaproszenia i lubię to po prostu robić. Jestem także wydawcą płyt: HK Rufijok „Who? Ja W To Wbijom!”, KOSMOS, swojej solowej płyty „DEDORS. Dziennik z podróży w miejscu”. Miałem okazję pracować przy kilku płytach propaganjowych: „Diss na rząd” i „Naturalna Moc Słowa”, potem już osobiście skupiłem się na wyprodukowaniu i wydaniu kolejnej składanki „HARWEST”.