Polecane Sklepy

HEMP.pl - growboxy, lampy, nawozy do uprawy roślin

nasiona marihuany

 
 
 
 

TEMAT: Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik)

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #21

  • maladama
  • maladama Avatar
  • Offline
  • ... oblany żywicą
  • Posty: 578
  • Zebranych lumenów: 1042
  •  

  •  

Ale ogolnie to po co to budowac?? Nie prosciej kupic boxa?? No chyba zeby takiego jak dales projekt wykonczyc drzwiami jak do szafy, zeby imitowal szafe przy otwartych drzwiach. Ja to mam zawsze stresa jak kolezanek u mnie pelno z dzieciakami ze ktoras zajrzy przez przypadek niby do sypialni gdzie stoi box. A tak takie ala szafa spokojnie daloby rade. Teraz juz mam zamek w drzwiach i zamykam pokoj. Nawet kiedys zastanaiwalam sie nad kupnem takiej growbox szafy ale koszt 4tys troche mnie przerosl.
Boże, użycz mi pogody ducha....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

 
 
 

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #22

  • Koza
  • Koza Avatar
  • Offline
  • Super Moderator
  • ~pozytywne emocje
  • Posty: 5991
  • Zebranych lumenów: 5496
  •  

  •  

Chcąc wykorzystać maksymalnie miejsce, które mamy pod uprawę najlepiej zrobić takie pudło niż kupować gotowca i tracić niepotrzebnie miejsce. Np. w moim przypadki mam wolną przestrzeń o gabarytach 1,53x0,9x1.4m(h) i weź tu kup coś gotowego ;)
Oczywiście można zamówić namiot na konkretne wymiary ale co kto lubi ;)

i jeszcze pytanie do posiadaczy namiotów; na ile rzutów wystarcza średniej jakości namiot kupiony w growshopie?

Pozdrówka
... nie stój nad kwiatem z konewką i batem... ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #23

  • maladama
  • maladama Avatar
  • Offline
  • ... oblany żywicą
  • Posty: 578
  • Zebranych lumenów: 1042
  •  

  •  

no tak, to moze byc dobre rozwiazanie na nietypowe powierzchnie. Ja mam jeden pokoj na to przeznaczony i pogodzilam sie juz z tym ze spimy w livingroomie ;) Czas zmienic chalupe na wieksza ;)

A to box tez moze sie zuzyc?? W jaki sposob?? Ja swojego kupilam na ebay, w grow shopie duzo drozsze.
Boże, użycz mi pogody ducha....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

 

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #24

  • KLICZKO
  • KLICZKO Avatar
  • Offline
  • ... oblany żywicą
  • Posty: 2919
  • Zebranych lumenów: 5209
  •  

  •  

Alien napisał:
Kliczko kupic kazdy glupi potrafi tylko robic niema komu hyhy

fajnie zes ogarna boxa

mam nadzieje ze sie sprawuje

pozdro


Boxa użyłem tylko raz robiąc sadzonki pod outa i teraz stoi pod płachtą i czeka na dalsze projekty.
Ostatnio idą same auto a je wysadzam bezpośrednio do duzych doniczek i ogarniam w duzym namiocie.
Musze kupić propagartory bo niestety wilgotnośc jak na vegboxa jest dla mnie za mała a plecha na dnie jak przeleje troszke wychodzi. Trzeba go dopracowac do pracy na klonach bo tak zamieżam isc w przyszłosci ale to już inna bajka.
pozdrawiam
p.s. na przyszłoroczny out vegbox bedzie znów uzyty na 100%
Jebać "kolegów" w tym hobby trzeba być samotnikiem...

WODA JEST MAGICZNA...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #25

  • Golas
  • Golas Avatar
  • Offline
  • Indoor Killer
  • Peace & Love !
  • Posty: 7525
  • Zebranych lumenów: 7987
  •  

  •  

Ja tam zawsze stosowałem własnej roboty pomieszczenia i raczej nadal tak będzie :P
Ale i planuję zakupić gotowe pomieszczenia uprawne ... mają swój urok i w pewnych sytuacjach się bardziej sprawdzają.
Wielkim plusem przy budowie własnego jest możliwość dostosowania do pomieszczenia jakim dysponujemy. Mi zależy często na wysokości. :D

Pozdro B)
G.
Żyjemy aby Doświadczać !
Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś Sam !
Rośliny to nie maszyny !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #26

  • Alien
  • Alien Avatar
  • Offline
  • ... zbanowany
  • ja tu tylko sprzatam
  • Posty: 1507
  • Zebranych lumenów: 2609
  •  

  •  

W kupnym boxie jest taki plus ze

w razie duzego W skaldasz I niema sladu
ale Nic tak nie cieszy jak wlasno reczna robotka
pozdro

PS .hihi temat ruszylem
kto mnie szuka ten mnie znajdzie tam gdzie czuc
ukochana ganje
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Otrzymany Lumen od: Bongjour

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #27

  • KLICZKO
  • KLICZKO Avatar
  • Offline
  • ... oblany żywicą
  • Posty: 2919
  • Zebranych lumenów: 5209
  •  

  •  

Tak sobie myślałem ostatnio i doszedłem do wniosku że jestem pewien że nie opłaca sie robić własnego boxa!!
Roboty kupa, kase wcale nie mniejsza jak chcesz miec pożadnego, dopracowac go to też czas i pieniądze.
Jeśli masz miejsce i np potrzebujesz standardowgo namiotu 1m x 1m to kupować u sprawdzonych producentów jak SJ lub HB.
Jeśli masz niestandardowe pomieszczenie lub duuuzy namiot to najlepiej zamawiac pod wymiar u naszych rodzimych producentów. Tylko ze oni w chuja lecą pełną parą, szyli by tylko takie by miec jak najmniej strat na materiale i sie nie narobić.
Czas oczekiwania to jakas nieskończoność i oczywiscie kasa z góry...

Koza pytasz na ile wystarczy taki SJ 1m x 1m na kilka lat spokojnie. Tam nie ma co sie zepsuć. Pozadne zamki chodzą cały czas a konstrukcka jest mocna. Zaczynaja sie problemy jak będziesz taki namiot ciągle składał i rozkładał to może materiał pęknąć na zgięciach.
pozdrawiam
Jebać "kolegów" w tym hobby trzeba być samotnikiem...

WODA JEST MAGICZNA...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #28

  • Golas
  • Golas Avatar
  • Offline
  • Indoor Killer
  • Peace & Love !
  • Posty: 7525
  • Zebranych lumenów: 7987
  •  

  •  

Kliczko nie mogę się zgodzić do końca z Tobą ... że nie jest opłacalne.
Przykładowo ja wydałem na pomieszczenie 3m x 1,5m x 2,4m jedyne 90 euro.
Dodatkowo potem zrobiłem sobie 1,5m x 1m x 2,4m na klony i matki za 40 euro.

Więc jak dla mnie było to zajebiście opłacalne ... pomimo, że mogę kupować sprzęt z hurtowni zaopatrujących sklepy tematyczne. ;)

Może i czasami jest nie opłacalne ... ale nie w moim przypadku :P

Pozdro B)
G.
Żyjemy aby Doświadczać !
Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś Sam !
Rośliny to nie maszyny !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Otrzymany Lumen od: Alien

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 11 miesiąc temu #29

  • Alien
  • Alien Avatar
  • Offline
  • ... zbanowany
  • ja tu tylko sprzatam
  • Posty: 1507
  • Zebranych lumenów: 2609
  •  

  •  

tak jak goly piszesz w growshopie box xxl kosztuje 180 jurka

gdzie przy wlasnorecznej robocie masz dwa boxy za ta kaske
kto mnie szuka ten mnie znajdzie tam gdzie czuc
ukochana ganje
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buduj z Glockiem - czyli jak zrobić growboxa z płyt kartongips (Poradnik) 4 lata 6 miesiąc temu #30

  • Kimbo Slice
  • Kimbo Slice Avatar
  • Offline
  • ... oblany żywicą
  • czarny smerf
  • Posty: 1026
  • Zebranych lumenów: 1480
  •  

  •  

To i ja swoje parę groszy dodam do tematu, koszt 2 płyt 1,25M na 2,5M 100zł mylar ok 60 zł za 5M bierzących (promo bylo) kantowki 5×5cm miałem zawiasy i wkręty w granicach 30 zł. Całość daje nam ok 200 zł. Tyle co szafa z komisu, Ale konstrukcja masywna i gotowa do przebudowy na przyszłość. Jak wykonam całość wstawię fotki
Pozdrawiam :peace:
zZz miniaturyzowany czołg bojowy ciężkiego kalibru....

pierwszy do zwolięcia ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Otrzymany Lumen od: Babys, Bongjour, Jacek
Moderatorzy: AS

Polecane Sklepy

HEMP.pl - growboxy, lampy, nawozy do uprawy roślin

Nasiona Marihuany