Polecane Sklepy

HEMP.pl - growboxy, lampy, nawozy do uprawy roślin

nasiona marihuany

 
 
 
 
Informacje i rozmowy dotyczące odmian OUTDOOR ...
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Coś dla początkującego. Szykam mocnego i dużego plonu w średniej wielkości roslinie.

Coś dla początkującego. Szykam mocnego i dużego plonu w średniej wielkości roslinie. 8 lata 2 tygodni temu #1

  • jasnim
  • jasnim Avatar
  • Offline
  • ... na FLO
  • Posty: 308
  • Zebranych lumenów: 329
  •  

  •  

Zaczynam przygodę z sadzeniem i na ten sezon chcę wysadzić na spocie kilka roślinek. :D

Do tej pory paliłem z kumplami zakupiony towar i trafiały się perełki ale często były tez niewypały więc postanowiliśmy zadbać o swoje palenie.

Nie znam się na nasionach a chciałbym żeby spełniała zadania:
* Outdoor
* Możliwie duży plon w przeliczeniu na jedną roślinkę bo trochę nas jest w paczce :lol:
* Zależy mi żeby towar był mocny i miał "kopa"
* Spot jest na lekkim odludziu ale wokół są rośliny o wysokości max 120 czy 130cm więc szukam odmiany o nieco mniejszej wysokości

Przyznam się że celuję w odmiany Autoflowering bo nie mam doświadczenia.

Macie jakieś pomysły (najlepiej odmianę i sklep (albo uzytkownika) w jakim najlepiej nabyć pestki.

Dzięki za pomoc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

 
 
 

Coś dla początkującego. Szykam mocnego i dużego plonu w średniej wielkości roslinie. 8 lata 2 tygodni temu #2

  • Klepnix
  • Klepnix Avatar
  • Offline
  • Indoor Killer
  • .
  • Posty: 2002
  • Zebranych lumenów: 4582
  •  

  •  

.....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Otrzymany Lumen od: Bongjour

Coś dla początkującego. Szykam mocnego i dużego plonu w średniej wielkości roslinie. 8 lata 2 tygodni temu #3

  • jasnim
  • jasnim Avatar
  • Offline
  • ... na FLO
  • Posty: 308
  • Zebranych lumenów: 329
  •  

  •  

Klepnix napisał:
Dzięki nakierowanie...

Postanowiłem posiać automat AK 47 Auto Feminise od Oriona na jednym spocie.