Polecane Sklepy

HEMP.pl - growboxy, lampy, nawozy do uprawy roślin

nasiona marihuany

 
 
 
 
W tym dziale można zadawać pytania naszemu Prawnikowi ...

TEMAT: Na kłopoty - adwokat ;-)

Na kłopoty - adwokat ;-) 9 lata 11 miesiąc temu #1

  • Pawson
  • Pawson Avatar
  • Offline
  • ... na wacie
  • who dares wins
  • Posty: 18
  • Zebranych lumenów: 92
Witam wszystkich użytkowników forum


Nazywam się Paweł Kozanecki i z zawodu jestem adwokatem, prowadzę własną kancelarię w Łodzi. Zawodowo 99% czasu i energii poświęcam sprawom karnym, najczęściej występując jako obrońca we wszelkich fazach postępowań karnych. Spory odsetek spraw, w których bronię ludzi to szerokopojęte sprawy narkotykowe, również dotyczące growerów. Udzielam pomocy potrzebującym jej na terenie całego kraju. Dotychczas dane mi było prowadzić obronę w sprawach o posiadanie, uprawę i wytwarzanie marihuany m. in. w Łodzi, Koszalinie i Radomiu. Jako że nie lubię się chwalić swoimi osiągnięciami i wyznaję zasadę, że o fachowcu powinno świadczyć to, jak mówią o nim jego klienci pozostawiam kwestię oceny moich kompetencji tym właśnie właściwym w tym zakresie osobom.
Na forum jestem po to, aby wyjaśniać Wam zawiłe kwestie dotyczące przede wszystkim odpowiedzialności karnej za czyny z nieszczęsnej (przynajmniej w pewnym zakresie) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, klarować niuanse dotyczące kwalifikacji prawnej pewnych zachowań na gruncie wymienionej ustawy, a także udzielać w miarę szybkich i rzeczowych porad dotyczących wszelkich nurtujących Was kwestii. Raz na jakiś czas postaram się wrzucić jakieś ciekawe orzeczenie dotyczące interesującej Was problematyki, a może i podzielić się jakimś własnym doświadczeniem zdobytym na gruncie zawodowym, które w mojej opinii może okazać się dla Was ciekawe i przydatne.

To chyba wystarczy tytułem i tak jak na moje oko przydługiego wstępu. Jestem do Waszej dyspozycji zarówno na forum, jak i na PW.
Pozdrawiam

PK
who dares wins